
Po zateplení jsme začali stavět rastr, použili jsme standardní sádrokartonářské CD a CU profily, které jsme do karoserie přichytili šrouby typu TEX. Další potřebná výbava jsou nůžky na plech, kterými jsme profily stříhali.





Rastr jsme k podlaze přišroubovali a přilepili Mamutem pro lepší fixaci. Některé profily jsme vzájemně také slepili.
Hned po rastru přišla na řadu parozábrana.
Na rastr se aplikuje oboustranná lepící páska a na ní se fólie přilepí. Podlahová hrana fólie se zalepí lepidlem na parozábrany – kvůli těsnění. Spoje dvou ploch se přelepí alu páskou.


Jako poslední je potřeba nalepit šedou pěnovou pásku, kterou vymezíme profily. Páska zamezuje vibracím a odhlučňuje.


A co dál? No přece palubky! (parozábrana natažena 9.5.2023)